Tuesday, December 20, 2011

AKU SAYANG kamu TAPI AKU LEBIH SAYANG DIA

❤• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ ❤•

✿..AKU SAYANG kamu TAPI AKU LEBIH SAYANG DIA..✿

••► Aku sayang kamu..aku sayang DIA..tanpa DIA kita tak mungkin bersua..kerana DIA aku mampu lihat kamu..kerana DIA aku boleh lihat dunia...

••► Aku sayang kamu..aku juga sayang DIA..DIA yang mengajar tentang semua..tentang kehidupan,tentang manusia..tentang kamu..jangan kamu pisahkan antara aku dan DIA..andainya aku..kau tinggalkan..aku hanya digelar…“bekas” kekasih…

••► Tapi…jika aku tinggalkan DIA..tiada “bekas” untukku..tiada “bekas” untuknya..kerana darah merah yang mengalir adalah 'darah' DIA…takkan terputus hubunganku denganNya..

••► Kemaafan darimu ku pinta..aku tidak akan sayang kamu..tanpa restu dari DIA..aku tidak akan sayang kamu..tanpa keredhaanNYA.



No comments:

Post a Comment